۱۳۹۵ اسفند ۱۹, پنجشنبه

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه لامرد



دانشجویان دانشگاه لامرد از استان فارس پس از عملکرد ضعیف و بی کفایتی مسولان این دانشگاه در حل مشکلات و فراهم آوردن امکانات رفاهی و آموزشی دست به تحصن اعتراضی زدند.

دانشجوانلاین 19 اسفند
در گوشه ای از این تحصن بیانیه ای چاپ و بر دیوار دانشگاه نصب شده بود. در این بیانیه آمده است: به دلیل ضعف مدیریتی علی تیزرو در مدت پنج سال ریاست و بی تدبیری های وی که سبب ایجاد مشکلات فراوان برای دانشجویان شد و بعد از اینکه دانشجویان از همکاری مسئولین شهرستان و سازمان های زیر نظر وزارت علوم ناامید و مایوس گشتند، حال این موج نارضایتی در قالب تحصن شکل گرفته است و تا زمانی که رئیس دانشگاه اخراج نشود این تحصن ادامه می یابد.
دانشگاهی که پس از گذشت پنج سال و با توجه به گرمای شدید شهرستان لامرد در جنوب فارس، فاقد خوابگاه برای دانشجویان است. این در حالی است که مسئولین دانشگاه معتقد هستند که در دفترچه انتخاب رشته قید شده است که این واحد دانشگاهی فاقد خوابگاه است.
سطح پایین آموزشی، نبود آزمایشگاه و ساختمان مناسب آموزشی، کیفیت پایین غذا های دانشجویی و خوابگاه و … از مشکلات متعددی بود که دانشجویان در کاغذها و بنر های خود نوشته بودند.
.دانشجویان از جمله نوشته بودند : ”کجاست ساختمانی که وعده داده بودید؟“،” بعد از گذشت پنج سال کجاست هیات علمی هایی که قرار بود تشکیل شود؟“
لازم به یادآوریست در آبان ماه سال جاری دانشجویان به دلیل همین مشکلات با تحصن در جلوی ساختمان آموزشی این دانشگاه پیگیر مطالبات خود شدند و ادامه دار شدن این تجمع باعث شد تا فرماندار لامرد با توجه به شرایط به وجود آمده، ضمن حضور در جمع دانشجویان قول پیگیری مشکلات  دانشجویان این واحد آموزشی را بدهد اما بعد از گذشت 5 ماه دانشجویان گفتند ما شاهد هیچ تغییری در مشکلات آموزشی و رفاهی در دانگشاه نبودیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر